marți, 18 martie 2014

Primii mei papuci impasliti


Am primit cu ceva timp, muuuult timp in urma, niste fire de la o prietena. Discutam cu prietena mea ca si-ar dori ceva crosetat, gen caciula, pentru iarna. Eu bineinteles am fost de acord, pentru ca imi place sa mesteresc. Ea s-a oferit sa cumpere si firele.

Cand au ajuns firele in posesia mea am observat pe eticheta lor ca erau fire de lana 100% speciale pentru impaslire. Acest lucru m-a pus putin pe ganduri, in primul rand ca nu mai lucrasem niciodata cu asa ceva, si in al doilea rand pentru ca documentandu-ma pe sfantul Google am observat ca nu prea face nimeni caciuli din lana care se impasleste. 
Ne-am gandit noi ce sa facem cu firele, daca tot le avem. Ambalajul in care erau firele avea un model de geanta impaslita, cu care am cochetat pret de cateva discutii telefonice (neavand posibilitatea sa ne intalnim prea des), dar am concluzionat ca o geanta verde nu ar ajuta-o prea mult. 
Asa ca am continuat cautarile. 
In cele din urma am hotarat ca ii voi face un "infinity scarf" tricotat cu niste andrele foarte foarte groase pentru fi cat mai pufos si a nu se contopi ochiurile. 
Firele ramase le-am folosit pentru a face papuceii acestia si inca o pereche care momentan sunt inca la uscat si nu am apucat sa-i decorez. 
Am intampinat mici probleme in gasirea modelului. dar in cele din urma l-am gasit. Majoritatea modelelor care se impaslesc sunt tricotate, nu crosetate. Dupa ce am terminat de crosetat papucii a urmat marea provocare....impaslirea. Despre ea intr-un post viitor cand va fi prezentabila si cea de-a doua pereche. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu